Pages

Friday, October 28, 2011




mampu ke?
itu je persoalan aku.

kata orang tua2, lagikan suami isteri boleh bercerai, tali pertunangan pun boleh diputuskan, inikan pula ikatan sepasang kekasih yg belum ada apa2 black a
nd white, bila2 masa boleh diputuskan, betul tak?


entahla.
tepuk dada. tanya selera.
Jangan lah terlalu mengharap.
dan jangan juga terlalu ambik mudah.
kalau bercinta 5 - 6 tahun andai tuhan kata dia bukan jodoh kamu,
tak guna juga.
kerana ini adalah satu fakta bukan auta


tolong .
tolong lah jangan sia - siakan masa depan kamu!

jika betul ingin kan dia,
usaha + doa + tawakal. itu ja.

kepada insan mahupun pasangan kekasih yang sedang hangat dilamun cinta
sayangi la pasangan anda dan berusaha la mempertahankan
hubungan anda sekiranya anda mahukan ia menjadi pa
sangan
hidup anda dulu,sekarang,kini dan selamanya.....


p/s : dalam hati aku ada taman. selagi aku mampu untuk menjaga hubungan aku dan die..aku akan terus
bertahan untuk hidup kini dan selamanya bersamanya....lebiuuu Muhamad Faiz

2 ulasan:

Myra Arshad (: said...

hey dear. seem like my entry. hehe. awak share balik ke? T__T

noor mazriha bt zahari said...

hheeh..sory too u..i like your entries.get permission for u

Post a Comment